fredag den 3. maj 2013

En skøn dag i Aarhus

I lørdags var vi på tur - min mor, far, bassen og jeg. Vi var kørt til Aarhus for at besøge manden min som lå i havn der, og havde fri nogle timer :) Bassen sov hele vejen derned, hvilket var perfekt så han kunne tilbringe nogle friske timer med sin far som havde savnet ham. Vi tog om i byen og spiste frokost, hyggede, var på Baresso, fyldte kaffe lageret op hos Nespresso og var på rundtur på skibet som manden sejler på i øjeblikket. Adam var meget facineret - og synes skibet var stort og spændende. Måske endnu en kommende sø-officer i familien? Det ville ikke gøre mig noget.

Vi sluttede turen af med et hurtigt og billigt smut i IKEA på vej hjem. Købte kun lige to planter, nogle servietter og så noget mere af deres fantastiske platisk service til børn! Det kan virkelig anbefales. Der røg også et par små bamser til 3 kr. stk. i kurven til Adam ;) Det var alt i alt en skøn dag!

Her er lidt billeder fra dagen:  

Adam spejder ud over Aarhus havn


Mine dejlige mænd <3


Adam har stjålet chefens plads


Så sejler vi!


Adam prøver lige et par nye solbriller?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar