mandag den 6. maj 2013

#dag 1 - blog challenge

Et billede af mig selv taget for nyligt.... (heldigt at man engang imellem lige får et øjeblik hvor man selv synes man er ret skøn og derfor tager teenage/selfie billeder af sig selv med mobilen). Tjek!

Fem tilfældige facts om mig:

  1. Har snart 2 års bryllupsdag - blev gift med ham den fantastiske sømand lørdag d. 21 Maj 2011.
  2. Er krea lysten, men vildt utålmodig - derfor mangel på færdige projekter!
  3. Er oprigtig glad for alle mine fregner :)
  4. Har min gamle velkommen-til-verden-bamse stående i vindueskarmen i soveværelset. Det er en lyserød flodhest ved navn Jobbe. Den står arm i arm med min brors gamle bamse, en grå bjørn ved navn Bamserullebarn.
  5. Er SÅ ringe til at passe blomster - alle blomster i vores hus slår jeg stille og roligt ihjel... nogle hurtigere end andre, alt efter hvor stædige de er.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar