søndag den 12. maj 2013

#6 dag - blog challenge

Et billede fra 2007?? Helt ærligt tænkte jeg først... Så begyndte jeg at kigge gamle billeder igennem - det føles jo som 100 år siden! Og 15 kilo siden!! Seriøst... det er da lige til at få dårlig samvittighed over. Selvom jeg var slankere, har stort smil og levede det vilde singleliv som bartender, og hvor veninderne var alt - så tænker jeg alligevel at det er nu rart den tid er forbi. Jeg fortryder intet - alt har været med til at gøre mig til den jeg er idag, og jeg nød det dengang... men alt har (heldigvis) en ende, og jeg ville ikke drømme om at mit skulle være sådan idag. Jeg vil ikke bytte for noget i verden! 

Idag: mor, kone, hausfrau, husejer - og lykkelig helt ind i knoglerne hver eneste dag! <3

2007 - I Alanya på ferie med min mor:


Ingen kommentarer:

Send en kommentar