lørdag den 11. maj 2013

#5 dag - blog challenge

En hjemmeside jeg ofte... bum bum..

Jeg tjekker dagligt de forskellige blogs jeg følger rundt om i blogland - i siden på min blog, kan i se et udsnit af dem, så dem vil jeg ikke remse op her. Ellers bliver meget tid brug på henholdvis facebook og diverse nyhedssider for at holde sig opdateret :) 

Men skal jeg komme med en side, lidt uden for kategori der jævnligt bliver besøgt så er det H&M - mest fordi jeg holder af deres tøj, og synes man som ofte kan finde nogle fine ting, og så er stort set hele min basisgarderobe derfra. Jeg elsker at gå derind og "shoppe". Putter alle de ting jeg ønsker mig - og som Adam ikke ved han ønsker sig, i indkøbskurven og går derefter væk fra siden. Så er shoppetrangen som regel stillet for en stund uden at have kostet noget ;) 

Lige nu drømmer jeg om nogle lækre sommer items som kan bruges på jobbet - feks denne lækre skjorte:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar