onsdag den 8. maj 2013

#2 dag - blog challenge

Er allerede stolt af mig selv - skriver rent faktisk et indlæg på dag 2 som planlagt. Det bliver godt det her - det kan jeg mærke.

Meningen med mit blognavn?
Husmor er bare ikke et særlig sejt ord - det lyder liiiidt kedeligt. Viste dog min blog ville komme til at handle om mig, min hverdag, madlavning, bagning og kreative ting... Så det rammer jo egentlig ret godt. Jeg blev enig med mig selv om at ordet Hausfrau lød altså lidt mere "moderne" på en måde. Kan i øvrigt se efter jeg har blogget noget tid - at der er mange andre Hausfrau-blogge, og det gør mig kun glad, for så var jeg ikke helt ved siden af. Kristensen er mit efternavn så det giver sig selv :)

Mit google-konto navn er en en lille historie for sig selv som i får som ekstra bonus. Navnet er egentlig Maria, men min første blog jeg lavede var ikke denne, men derimod en "dagbog" til min lillebror lige efter jeg mistede ham d. 11 juni 2010. Bloggen hed "En søsters bekendelser om alt" og navnet blev SimonsSøster. Er stadig glad for navnet :) Bloggen skriver jeg ikke længere på - for jeg har ikke brug for det længere, og det er en god ting. Det var min egen selv-terapi, og nu er jeg et helt andet sted.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar