torsdag den 9. maj 2013

#3 dag - blog challenge

Uh ja - hvad har jeg lavet idag? :) 

Min dag:

Sovet længe! Manden stod op kvart i seks og tog bassen, gav havregrød og gik i haven. Jeg sov til kl 9 - og vågnede til bassens dejlige grin udenfor vinduet. Det var skønt!

Tog udetøj på og min morgenmad med ud i haven, hvor jeg nød synet af mine to dejlige mænd der ordnede køkkenhave :)

Ved elleve tiden tog vi ud til mine forældre, som havde inviteret på frokost. Her blev bassen spist af og puttet ud i barnevognen, mens vi voksne nød en dejlig frokost bestående at min mors gode kyllingesalat og en cheesecake med abrikos til kaffen. Et hold af mine forældres venner var der også, og det var super hyggeligt. 

I eftermiddags har vi hygget herhjemme. Jeg har hæklet lidt, mens manden og bassen har set Bamse & Kylling i sofaen. Så lavede jeg pasta og røde pølser til lillemanden, og han blev bagefter puttet super træt efter en lang dag. Så lavede jeg min pastaret med kæmperejer som manden og jeg nød i ro :) 

Her til aften har den stået på hækling - og dette fine blogindlæg, mens det store dating show kører i baggrunden. 


Kyllinge salat med bacon, mandariner, vindruer, nødder og karrydressing! Mmmm..



Cheesecake med abrikos



min overlækre dreng i sin nye sixpence/kasket <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar