mandag den 20. maj 2013

#12 dag . blog challenge

Hvordan jeg fandt blogspot - og hvorfor jeg blogger:

Fandt blogspot, fordi min lillebror brugte det. Han oprettede en blog inden han skulle til Afghanistan, om hans liv som soldat, så vi andre kunne følge med. Der nåede dog kun at komme nogle enkelte indlæg. Det var sådan jeg fandt blogspot - og da jeg besluttede mig for at skulle lave min første blog, som jeg tidligere har nævnt - dagbogen til min bror, så var dette det naturlige valg.

Jeg startede som sagt med at blogge til min bror, men det er jo ikke hvad denne blog handler om, så derfor er det ikke rigtigt mit svar til sidste del af spørgsmålet. Jeg startede med at blogge på "Hausfrau Kristensen" fordi jeg synes at jeg havde nogle ting jeg gerne ville dele. Jeg henter selv utroligt meget inspiration, opskrifter osv. rundt om i blogland; så kunne jeg blogge om min dagligdag og gøren, og blot inspirere et par stykker, så er målet med min blog nået :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar