torsdag den 30. maj 2013

#17 dag - blog challenge

Jeg skal vise jer noget jeg selv har lavet... og det kunne jo meget vel have været noget lækkert mad, eller nogle fine cupcakes, som jeg elsker at bage. Dog synes jeg, at det er mere ting som jeg har bagt og kokkereret.... derfor vil jeg vise lidt krea, som jeg selv har lavet.

Det er to fine hæklede sprutter - den grønne fik Ludvig som er 4. barnebarn til vores nabo, men første dreng :) Den blå sprutte blev foræret så sent som igår til Magnus, der valgte at komme til verden og hilse på sin moster Lise, som havde bestilt den på forhånd som gave. De to hæklede gulerødder har jeg vist før, og dem skal der laves flere af en af dagene. De er nemlig nogle små piger med legekøkkener i vennekredsen ;)

Det sidste billede er en hæklet suttekurv og en bestikkurv i "stofgarn". Det er første gang jeg har hæklet i det, og det krævede da også tre forsøg at lave bunden flad, men så lykkedes det - og det er ikke sidste gang jeg vil hækle noget fint i det!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar