tirsdag den 30. april 2013

Nespresso Trieste

I lørdags da vi var i Aarhus, var jeg forbi Nespresso butikken og få fyldt mit lager op. Det var faktisk så tiltrængt at jeg havde været på rov efter flere kapsler hos min mor som har samme maskine. De havde fået to nye variations og en ny fast sortiments smag. Jeg købte den nye faste orange kapsel - men den har jeg ikke smagt endnu. Så købte jeg også den variation der hedder Trieste - som har en lille eftersmag af nød og chokolade. Den er virkelig god! Den smager ret fantastisk - både som epsresso shot med en lille skvat mælk i så nødde/choko tonerne virkelig kan smages, og som almindelig latte. Den anden variation skulle have toner af noget krydret og røget - og det er ikke lige mig, så den prøvede jeg ikke. Trieste kan dog uden tvivl anbefales og ville ønske jeg havde købt mere end en pakke af dem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar