søndag den 7. april 2013

Lækkerier til bettemand

Vores nye familiemedlem Kaj

Solen er endelig ved at være en fast del af dagen - det er næsten sikkert at foråret er her! Derfor skulle der fornyelse i bettemanden garderobe. Hele vinteren har han sovet i dejlig varm og blød "flyverdragt" i sin barnevogn, men nu er det altså blevet for varmt. Dragten han sov i i efteråret var blevet for lille - så på jagt efter en ny :) Endte i Ønskebørn med et tilgodebevis - og der var to valgmuligheder. Ikke så meget som jeg havde håbet - men heldigvis faldt begge i god jord. Valget faldt på en lækker frisk blå køredragt fra hummel :) Den er SÅ lækker og bettemanden har allerede taget sine første to lange lurer i den. Det er virkelig lækker kvalitet og et smart design - jeg kan generelt rigtig godt lide hummels tøj! Da vi var i Ønskebørn osede vi selvfølgelig også lidt rundt og så på andre ting... og jeg kunne have købt hele butikken med hjem! Med alle de flotte fede farvede sommerprints der hang over alt - blev jeg pludselig meget bevidst om en grå/brun garderobe i lillemandens skab. Gud hvor savner jeg sommer og farver. Fra nu af kommer der kun farver i indkøbskurven til ham. Er normalt ikke til alle de nye populære mærker, fordi jeg synes mange af dem simpelthen bliver for retro. Det er ikke lige mig. Dog er mange af de nye kollektioner sjovt nok virkelig lige mig... Der er nemlig knap så meget brun, gul og mærkelig prints - men lækker blå, grøn og friske dyr/motiver som Adam vil elske.
Vi kom også forbi sko hylderne derude - og der var de fedeste nye puma sneakers! Den model jeg forelskede mig i - måtte hurtigt på sønnens fod, så der kunne sendes en mms til far, som kunne godkende købet ;) De kom hurtigt ned i vognen. Ned i vognen kom også et nyt familiemedlem - nemlig Kaj. Ham er Adam ekstrem glad for - vi ser Kaj & Andrea film, synger Kajs sang, læser i bog med dem og har dem på sengetøj... Kaj er et hit :) Og nu også i dukkeform herhjemme.

Lækker køredragt fra Hummel


Lækker lillemand i sin nye dragt

Fine detaljer i hatten - så kært :)

Lækre sneakers fra Puma - de røde og blå kom med os hjem!

Overtagelsesbilledet til far ;) Måtte eje!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar