tirsdag den 16. april 2013

Lillebrors fødselsdag

Hvor lyder det hyggeligt vil de der ikke kender mig nok tænke. Jeg elsker også selv fødselsdage og fejre altid dem jeg holder af. Det er dog ikke muligt i dette tilfælde :( Igår kunne min elskede lillebror Simon have været fyldt 24 år. Det blev han ikke - han vil altid kun være 21, for det var den alder vi mistede ham ved. Min mor og jeg var oppe forbi hans sted, og sørge for der så pænt ud, hvis nu han skulle få nogle fødselsdagsgæster der lige kiggede forbi. Foråret er efterhånden ved at indfinde sig deroppe, men jeg glæder mig nu til at det hele rigtig bliver grønt igen - for så er der så fint hos ham. 
Igår blev der sendt rigtig mange tanker til ham - lidt ekstra end sædvanlig. Tænker om hvordan han mon ville være som 24 årig? Både som person, men også om han havde set anderledes ud? Og masser af tanker om hvor meget jeg dog ville ønske han var her og ikke gik glip af alle de ting der fylder for mig her i livet, og som jeg skulle have delt med ham.
Det blev også til søde tanker om rutebilslagkager og trøffelkugler - som var hans favorit. Det må de altså sørge for til ham deroppe et sted <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar