torsdag den 25. april 2013

Mikk-Line lagersalg

For en måneds tid siden var jeg til Mikk-Line lagersalg i Ikast. Bassen mangle nemlig både regntøj, gummestøvler og termotøj. Så det var jo oplagt :) Vi har ikke tidligere haft noget fra Mikk-Line andet end to hagesmække, men havde hørt godt om kvaliteten og priserne til lagersalget. Det var ret godt synes jeg - dog selvfølgelig mange mennesker og lidt rodet. Det bliver der jo i løbet af fem min. så snart tyve mennesker har hængt noget forkert tilbage osv.. Jeg var der ikke den første dag - hvilket jeg nok vil prøve at være næste gang, for der var ikke alle de ting jeg gik efter og termosættet jeg fik var i to forskellige blå farver, da det var det eneste tilbage i str. 92. Priserne var fair, og jeg kunne sagtens have brugt flere penge - bla. på deres fine sommerjakker, hagesmække og vanter/huer. Havde dog et bestemt kontant beløb med, og da der ikke blev taget mod dankort, måtte jeg jo prioritere. Det blev til følgende:

1 sæt blåt to-delt termotøj
1 sæt blåt regntøj
1 par gummistøvler
2 lange hagesmække
1 grøn elefant-hue
1 mørkeblå sommerjakke
1 par sneaks


Synes det var nogle rigtig gode køb, men der var dog to ret ærgerlige ting jeg første opdagede da jeg kom hjem. Nemlig at den ene sko har en smule rødlig snude som i kan se på billedet, hvilket er super ærgerligt og at klemmen på snoren i termobukserne ikke virker så de ikke kan strammes.

 
 








Ingen kommentarer:

Send en kommentar