torsdag den 18. april 2013

Den hyggeligste weekend

En hurtigt tilbageblik på den hyggeligste weekend - bassen og jeg alene hjemme, mens farmand har været på havet. Det var skønt vejr i vestjylland i lørdags, og vi brugte meget at dagen i vores skønne have. Ih bliver helt glad indeni over at tænke på alle de timer vi kommer til at tilbringe derude fra nu af! Bettemanden blev skubbet rundt i en nøje planlagt racerbanen rundt om frugttræerne på sin nye trehjulede cykel (som han endnu ikke helt forstår pedal-konceptet af). Vi spillede fodbold og gemte os i hyndekassen på terassen. Vi holdt pause i havestolene og delte en is... åh jo det er forår og weekend! Søndag var vi ude ved mormor og morfar - og vi gik/cyklede en lille tur rundt i Tvis. Vi var også omme og hilse på fritidshjemmets geder - som rigtig godt kunne lide vores medbragte salat og Adams små kiks. Morfar tog barnebarn og cykel helt med ind til gederne - og er en stolt mor til en dreng der virkelig holder af dyr og ikke er bange for et par nærgående sultne geder. Det synes jeg er en skøn egenskab - tænk alle de timer vi kan få til at gå i fremtiden med at kigge på og klappe dyr i parker og zoo's. Nu vil jeg sidde og glæde mig til at få fri - for når jeg kommer hjem, er manden vendt hjem fra havet og vi har endnu en fantastisk weekend i sigte!













Ingen kommentarer:

Send en kommentar