onsdag den 1. august 2012

Bubble tea??

Bubble tea med mango

Denne nye trend blev jeg præsenteret for i sidste uge, da Holstebro summede af liv med besøg af 35.000 spejdere. Der var masser af boder og gode initiativer i bybilledet og gågaden. Manden, mormor, lillemanden og jeg sad på yndlingscafe'en og fik frokost udenfor, og efter at have kigget på bobble tea boden og alle dens kunder imens, måtte vi prøve inden vi gik.


Min mor bestilte en "pina colada" med creamer, kokos, mango og passionsfrugt - og jeg valgte en med noget mango smag, og så selvfølgelig "kugler" med mango og jordbær smag. Det er vist det der er "det vilde" ved bubble tea. For vi har jo smagt læskedrikke med diverse smag før... men ikke med gele klumper eller "kugler" med frugtsmag indeni. 
Den smagte fint... specielt i starten da den var i kold - og det var sjovt at tykke/springe de små kugler med smag inde i munden. Hverken jeg eller mor kunne dog drikke det hele af vores, da det simpelthen blev for vammelt til sidst med de meget intenst kunstigt smagende kugler.... synes dog stadig folk skal prøve en. Er da glad for jeg prøvede! Men vil til en hver tid hellere have en iskaffe med vanilleis fra yndlings cafe'en eller min elskede Ice Blend! :)


Til gengæld var vejret skønt - og som sagt frokosten dejlig... så indbydende at selv lillemanden synes han skulle smage fars nachos ovre fra barnevognen:



Ingen kommentarer:

Send en kommentar