tirsdag den 7. august 2012

Shopping i Herningcenteret

fed lang trøje/tunika fra Saint Tropez


Igår var noget rigtig trist vejr! og da jeg stadig er på ferie med lillemanden hos mine forældre, og min mor også har ferie denne uge - valgte vi en vejr-venlig ting at lave. Shopping! nærmere betegnet i Herningcenteret, som man kan få en del timer til at gå i. Vi hyggede, drak Caffe Latte Tiramisu på Baresso, spiste frokost på Cafe Fry og fik købt alt for meget!! nogle få ting.

Det var en super hyggelig dag, bare min mor, lillemanden og jeg - og vi tog os god tid. Så god tid at selv min tålmodige søn blev utålmodig. Desværre er han alt for lille til at forstå at mors shopping kom ham tilgode ;) vi kan jo ikke have sønnike ikke har noget tøj at komme i, når han er sprunget endnu et størrelse igennem i ekspresfart.

måtte eje denne skønne sag - som vil pryde min garderobe længe!


Flot halskæde fra Pilgrim - tak mor ;)

Dagens høst til lillemand fra Miny Mo & Name It

Ingen kommentarer:

Send en kommentar