søndag den 5. august 2012

Fiskedag i Thyborøn

Paella ala Thyborøn ;)

Jo jo... sådan noget deltager man i, når man holder ferie i Jylland og ens svigerfamilie er i marinehjemmeværnet. Det hører sig til ;) Så det var vi igår, lillemand, min mor og jeg. Det var skam også vældig hyggeligt, selvom jeg ikke er den store Tørfisk fan - hverken fisken eller bandet.
Vi fik dog smagt nogle lækre ting ved de forskellige boder, og lillemanden hyggede sig :) Manden min var i uniform og stod på marinehjemmeværnets skib, der lå i havnen til fremvisning. Det var skønt vejr - så det blev selvfølgelig både til is, og medbragte friske ærter fra svigernes have... men det jeg vil dele med jer var dagens frokost - nemlig lækker paella. Det var god og en alt for kæmpe portion til mig - men nok ikke de mange Thyborøn boer ;) Mums....

Vi sluttede aftenen af hos svigerne med grill og spisning i udestuen. Lillemandens fortænder er brudt igennem og det klør og gør ondt... derfor faldt en halvspist sparerib i rigtig god jord. Lige til at gumle på og klø de pokkers tænder.... velbekomme! :)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar