onsdag den 29. august 2012

Ude godt - men hjemme bedst :)


Smukke roser fra min dejlige mand <3

I fredags kom lillemanden og jeg hjem fra mine forældre efter en lille mini ferie :) Det var jo som sagt fordi jeg var til jobsamtale - og det gik faktisk udemærket. Fik desværre ikke jobbet - men blev nr. 2 hvis man kan sige det? og de tilbød mig derefter et 1-årig vikariat som jo egentlig heller ikke er dårligt. Det skal vi så lige have fundet ud af og evt. få lavet en kontrakt på i løbet af september. Så sød som min skønne mand jo er - kom han hjem med den fineste buket blomster som tillykke med næsten jobbet :) Jeg elsker at få blomster! 


Elsker at få blomster!

Ellers har vores weekend bare gået med ren familie hygge - det er jo skønt at være samlet igen efter nogle dage fra hinanden, og specielt når manden har fri. Så der blev rigtig hygget :) 

Skønt at være hjemme hos farmand igen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar