onsdag den 22. august 2012

Amager Strandpark

Ih der er gået alt for mange dage siden sidste indlæg - men de tænkte indlæg blev ikke til noget, da Iphoto ikke ville hente mine billeder fra mobilen korrekt. Dette problem har jeg løst idag - så nu kommer der spam! 

Jeg bliver nød til at gå helt tilbage til fredag - hvor det var helt fantastisk vejr og vi var ude og nyde det! Lillemanden og jeg havde en aftale med en fra vores mødregruppe + baby at vi skulle ned og soppe i vandkanten ved Amager Strandpark. Manden min joinede os og der sad vi så på pakket tæppe med boller, små juice og solskin. Det var stor hit med plasken i vand og næste gang skal vi helt sikkert have ekstra tøj og håndklæde med så lillemanden kan gå all in på det skønne vand!

Lillemand + kammerat på vej til stranden :) Det er min med grøn hat ;)

Det er SÅ skønt at få dyppet tæerne :)

Min über skønne badetrold!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar