onsdag den 1. august 2012

Tak Svigermor!

Er der noget bedre i verden end når folk tænker på en? Altså står i en situation hvor man ikke er tilstede, og så er det én de får i tankerne når de ser noget.... Jeg tager det som et kompliment, for man må jo have gjort indtryk så :) Specielt når vedkommende (søde svigermor) rent faktisk køber det som de har set til en - for det måtte jeg da eje! 


Derfor er jeg nu den glade ejer af et skønt cupcake stativ! Jaaah.... har ønsket mig et længe - og så kom det bare som en lille hverdags agtig gave fra en man holder af. Det er da skønt. Det er til når vi skal have masser af dejlige gæster i vores nye hus - og jeg har stået i mit nye flotte køkken og kreeret! Jeg glæder mig allerede.... Det er fra samme mærke som tidligere nævnte transport kasse til samme formål - CUPCAKES CUPCAKES CUPCAKES :)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar