fredag den 31. august 2012

Kampen om de perfekte vandbakkelser!

Smukt syn

Puh sådan en har jeg haft i denne uge. Besluttede mig selvsikkert i mandags for at handle ind til vandbakkelser med hindbær-skum. Mandens klasse havde efterspurgt kage da vores søn havde vundet en sommer foto konkurrence, og de mente det var deres stemmer der afgjorde slaget ;) Det vil jeg ikke argumentere mod - bager velvilligt så længe der er glade modtagere! Og det er mandens klasse :)

Så det gik jeg så igang med mandag. Godt jeg ikke havde lovet kage på forhånd, for endte med svedig pande og 40 hundelort-lignende klumper der hverken var fine eller luftige som vandbakkelser skal være :( Det er første gang jeg nogensinde har kastet mig ud i det - og alle siger det faktisk er svært... men tænkte selvfølgelig at hvor svært kan det lige være hva'?? Lærestreg til Maria!

Efter at have haft min livline - aka MOR i røret og slavisk gennemgået mit mislykkede vandbakkelses eventyr, fik jeg et par gode fif. Så valgte at mande mig op - kampen var ikke overstået! og begav mig i kiosken allerede tirsdag morgen efter en ny bakke æg... for nu skulle de drenge sk* have kage!

Og wupti... kampen om de perfekte vandbakkelser blev vundet af undertegnende! Lillemanden var selvfølgelig med i køkkenet, og når man er 9 mdr. og madglad får man selvfølgelig lov til at slikke dejskraberen ren for hindbær-skum <3

Så lykkedes de fine luftige vandbakkelser


Hindbærskum in progress

Mmm... hindbær

Færdige og fyldte - lige til at guffe!

Lillemanden tager lige resterne af hindbærskum på dejskraberen :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar