lørdag den 28. juli 2012

I love Italia

Mozzarella... mmm...

Den anden aften fik jeg/ min lille familie besøg af en kær veninde. En veninde jeg ikke har set siden lillemanden var 2 uger gammel og bare kiggede på en med øjne der ikke vidste hvor stor og spændende verden var endnu. Så da hun fik en stor dreng på 8 måneder i armene, med smil op til begge ører og små bisser i munden, var hun solgt! Som hun selv sagde, er han jo et fantastisk lille menneske med en stor personlighed og det hele! Jep - det er min søn!
Det blev til masser af hygge, smil og cafe latte - og så lod vi ellers mand og søn blive hjemme og drog ind i byen for at spise en god middag. 
Det var det skønneste vejr og vi sad udenfor på terrassen og spiste på Restaurant Italia, som er en af mine yndlings steder i Holstebro. Det blev til tre retter, cafe latte og masser af "catching up".... Det var pragtfuldt!


Yndlings pastaen med kæmpe rejer

Hvad andet end tiramisu til dessert? Looove...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar