torsdag den 5. juli 2012

Cupcakes & Mødregruppe

Oreo Cupcake 


Igår var en skøøøn dag! Den bestod nemlig både af skønne babyer, mødre, kage og solskin - og det er da skønt. Manden nåede lige på vej ud af døren tirsdag morgen - at nævne en snak om kagemangel i hans klasse, og nu hvor de jo havde sommerafslutning igår, ville det jo være oplagt at have kage med der. 
Som den søde kone jeg er, spurgte jeg selvfølgelig om der var specielle ønsker nu hvor de havde diskuteret kage situationen i klassen. De var enige om Oreo Cupcakes og det skulle de da have så... også selvom jeg jo lige har bagt dem og blogget om det. Men kan jeg holde til at bage dem igen så hurtigt - så kan i også holde til at hører om det :)


Mente ikke en portion ville række til 15 sulte sømænd - så lavede dobbelt og endte med alt alt for mange. Jeg lavede dem dog en smule anderledes end sidst - eller det vil sige som de faktisk skal laves. For sidste gang lavede jeg en almindelig chokolade cupcake med Oreo frosting - og denne gang lavede jeg Oreo cupcakes med Oreo frosting. Det blev fantastisk gode! Så manden blev sendt afsted med min transport kasse - nøje fyldt med 30 cupcakes :)


Derefter gjorde lillemanden og jeg klar til Mødregruppen skulle komme forbi - og vi besluttede os for at gå ned i gården i det gode vejr. Så der blev pakket picnic kurv og tæpper - og så hyggede vi ellers dernede i flere timer i det skønne vejr med bebser, snak og kage :)


Baby hygge i gården




Ingen kommentarer:

Send en kommentar