onsdag den 6. juni 2012

Sommergarderoben?

Når man lige har født... (må man gerne sige selvom det er et halvt år siden!) så er det der nye tøj en lidt svær ting. Altså man ønsker sig virkeligt noget nyt - og man når gerne et punkt efter et par måneder hvor man virkelig trænger. Trænger til nyt hår og noget andet end en amme-bh... Det stadie er jeg ovre - og har fået nyt hår :)
Nu synes jeg bare jeg trænger til lidt lækkert sommertøj... men har jo mega meget i forvejen og mangler lige ti kilo babyvægt før det kunne være sjovt med den helt store shoppetur desværre (og det der løn i stedet for barselsdagepenge). Så har valgt en mellemting. Har købt 3 sommer items til min garderobe der skal pifte min sort/hvide sommer style op - og det til 150 kr!


Faldt for disse lækre items fra H&M som jeg synes er super fine sammen, men også med alt muligt andet. Den løse lette chiffon top i smækre farver, den fine turkise tanktop - og så... nederdelen, men i den blå farve ligesom shortsene... kunne dog ikke finde den online - derfor de to billeder. 


glæder mig til solen vender tilbage og jeg kan hoppe i det...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar