lørdag den 16. juni 2012

Besøg af mormor & morfar

Jeg har næsten ikke tid... for min mor og far er på besøg fra Jylland og jeg nyder hvert sekund! Det er skønt at have dem her, og de nyder at være sammen med deres skønne barnebarn.
Igår aftes var de babysittere mens gemalen og jeg tog i evigt fantastisk www.samadhi-spa.dk til en virkelig omgang selvforkælelse, med efterfølgende middag på Haché... Det var en virkelig skøn babyfri aften og vi nød det. Det er jo ikke så tit vi har den lille passet, da begge hold bedsteforældre er i vestjylland - så det er med at gribe chancen og få lidt "kærestetid" <3


Det eneste der var mere fantastisk end at være ude, var at komme hjem og finde ud af de nærmest havde hygget sig mere end os. Og drengen var selvfølgelig både blevet forkælet med tøj & bamser, badet og putter godt da vi kom hjem. Han fik selv lov til at vælge bamsen - og det blev til den faverige Cookie Monster fra Sesame street der faldt i hans smag :)


Kagemonsteret i Amagercentret med mormor & morfar

Nyder som sagt i fulde drag at mine forældre er her, og her er en af grundende... de elsker simpelthen min søn ubetinget <3 og han charmere dem fuldstændig med hans skønne humør...

Adam og mormor <3



Ingen kommentarer:

Send en kommentar