tirsdag den 19. juni 2012

Nyt yndlings kaffekrus & årets første jordbær

I forgårs gjorde jeg endnu et køb som jeg ikke har vist jer endnu. Jeg ville nemlig indvie dem først - så jeg vidste om de ville blive lige så elskede som jeg troede :) Og det er de... elsket allerede - mine nye termo krus fra Bodum i porcelæn. De er enkle, smart og praktiske... og på tilbud i Bahne BTW. Så mens den lille sov, lavede jeg en skøn latte på min Nespresso maskine og satte mig i sofaen med benene oppe... og nød en god varm kop kaffe af mit nye yndlings krus tror jeg...



Elsker det praktiske sorte "greb" der ikke bliver varmt


Det var ikke det eneste lille højdepunkt på sådan en tirsdag - faldt nemlig over de skønneste danske jordbær da jeg var nede og handle i eftermiddags. De duftede som dejlige danske jordbær skal - og de skuffede ikke. Så de blev aftenens hygge til det nye afsnit Bones på Tv3 (LOOOoove) med sukker og mælk. Manden og jeg delte en hel bakke... velbekomme!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar