lørdag den 30. juni 2012

En skøn sommeraften

Det er da det mest fantastiske vejr! Vi har været ude det meste af dagen og jeg har fået striber efter min trøje... Det var dog skønt at sommeren endelig kom en smule!
Igår havde vi et af vores gode vennepar til middag og det var alt for længe siden sidst. Det betød masser af snak, god mad og et par åbne flasker vin. Derefter brownies, vanille is og jordbær - og en rigtig god kop kaffe. Det var fantastisk.
Manden min drikker ikke vin - så derfor nyder jeg når vi har gæster og kan åbne en flaske eller to :) jeg elsker endnu mere når der er en kølig slant hvidvin tilbage som jeg kan sidde og nyde i skrivende stund, med den fine buket jeg fik igår i baggrunden.
Rigtig fantastisk lørdag til jer alle! Nu vil jeg ud og varme resterne af den cremede mørbradgryde med nye danske kartofler jeg serverede igår :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar