torsdag den 14. juni 2012

Duften af nybagte boller...

Den duft spredte sig i hele lejligheden igår morges... <3 Mmm... der er simpelthen ikke noget bedre. Anledningen var at det var min tur til at tage brød med i mødregruppe - så tænkte det ikke bare skulle være bragt fra bageren for en gang skyld. Så min elskede Kenwood kom i omdrejninger og wupti - lækre boller... selvfølgelig efter Amo's klassiske opskrift med kardemomme - for de smager så skønt...




Mmm... nybagte boller

Det var nogle skønne timer i mødregruppe - og jeg nyder det fast hver onsdag at det er dagens omdrejningspunkt. Det er nogle fantastiske piger og babyer i den gruppe. Seks mødre, fem lækre drenge og skønne Karla. De andre babyer er begyndt at sidde op og lege, og det har vi også forsøgt med vores purk, men det er ligesom om at det er meget mere spændende bare at vælte ud til siden efter et eller andet... men! Når man så ser de andre babyer gøre det - så er det åbenbart en anden sag? og nu sidder manden og jeg og nyder synet at bettemanden sidde på sit underlag og lege.. siddende... selv... wuh!


Lækre mini manden min leger...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar