onsdag den 27. juni 2012

Mad pandekager a la Rasmus Klump



Her til aften lod jeg mig inspirere af Rasmus Klumps pandekagehus inde i Tivoli. Der lægger vi tit vejen forbi, når vi går en tur rundt i haven. Oftest er det til en sød pandekage - mig med chokolade og manden med syltetøj... men nogen gange bliver det også til en mad pandekage hvis det lige er tidspunktet og vi vælger altid den samme. Det fik jeg lige lyst til tidligere idag, så  det blev derfor til aftensmaden :)


Det blev den lette version med færdig købte mad pandekager i stedet for hjemmelavede. Det var i sidste øjeblik jeg lige fik handlet så derfor :) Det må man godt en gang imellem... men skønne var de!
Jeg startede med at smide en håndfuld revet cheddar på den kolde pandekage - og så lige smide den i mikro-ovnen til pandekagen er varm og osten smeltet (det skulle gå lidt stærkt). 




Så kom der en god håndfuld salat på, hakket oksekød og creme fraise dressing.... og så blev den lige klappet sammen. Namme nam!


Velbekomme!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar