torsdag den 21. juni 2012

Chocolate Cupcakes m. Oreo Frosting

Namme nam.... Igår var jeg i mødregruppe og det var min tur til at have noget "sødt" med. En dejlig undskyldning for at bikse kage sammen og få indviet min nye transport kasse :) Jeg lavede lækre chokolade cupcakes med Oreo frosting - og de blev virkelig gode. Eneste minus var at jeg have puttet for store chokolade stykker i kagen, så de var sunket ned i bunden og havde lavet en lidt hård bund, der havde svært ved at give slip... lesson learned til næste gang! Større er åbenbart ikke bedre, selvom det gælder chokolade...


Den djævelske lækre frosting har jeg fundet her på http://www.sarahskager.dk/oreo-cupcakes/ - det er nogle super gode og nemme opskrifter, der smager fantastisk.. har lavet en del af hendes cupcakes efterhånden :) Så kast jer trygt ud i det...




Velbekomme...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar