tirsdag den 19. juni 2012

Kage transport!

Yaaiii...! gjorde et virkelig godt køb igår synes jeg selv. Havde på en madblog (http://www.madmedhjertet.dk/)set en virkelig smart "cupcake carrier" som hun kaldte det - og jeg faldt pladask for den. Måtte bare eje den! Så igår da jeg tullede rundt i Fields med mine forældre og søn, måtte jeg lægge vejen forbi Panduro for at se om jeg skulle være så heldig de havde den...
Og det havde de! Blev så glad for prisen også - at jeg købte både en til mig og en til min mor! Hun bager også - det er der jeg har det fra.... håber jeg bliver ligeså god som hende engang.


Det er denne fine Muffinform m. låg fra Funktion til 150 kr (billigt!) købt i Panduro Hobby :)


Den skal indvies allerede imorgen hvor det er min tur til at have kage med i mødregruppe! :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar