torsdag den 7. juni 2012

Hvornår er det min tur til at skrige?

Har lige lagt bogen med det lækre pink omslag fra mig.... Den er læst utroligt hurtigt i forhold til hvor meget tid man lige har for sig selv som mor. Grunden til at den er blevet læst færdig er helt klart at manden min jo går i "skole" og derfor benyttes hans lektie tid om aftenen, til også at finde en bog frem i min ende af sofaen.


"Hvornår er det min tur til at skrige?" af Karin Heurlin - handler ganske enkelt om at blive mor for anden gang. Jeg er kun mor for første gang, så der er selvfølgelig ting jeg ikke kan relatere til... men hvad der altid er skønt for en nybagt mor - er at læse om andre nybagte mødre som heller ikke er skide perfekte! og selvom bogen ikke er særlig dyb eller nyskabende, så er det dejlig let læsning der bringer et smil frem. Så den kan i sagtens gå i gang med derude hvis i sidder med en lille ligesom jeg :)



Min yndlings "nybagt" mor bog er dog stadig Julia Lahmes "Hvor lagde jeg babyen?"... Den er læst tre gange nu - lige før jeg blev gravid, da jeg var gravid og nu igen efter jeg har født. Den er skrevet godt og sjov - og jeg føler mig i samme båd som mange andre uperfekte mødre hver gang jeg vender en side. Den er helt sikkert tiden værd at læse - og så kan i oven i købet følge med i hendes fine blog ligesom jeg på julialahme.dk !



Ingen kommentarer:

Send en kommentar