torsdag den 17. januar 2013

Sushi cravings!

Havde en ufattelig lyst til sushi igår - så ringede til min mor! Hun elsker også sushi - og er altid med på den :) De havde haft bettemanden om eftermiddagen hos dem, så jeg blev længe på job og bestilte sushi take-away til hende og jeg på vej hjem. Sushi'en er fra mit yndlings sushi-sted Restaurant Fuzhou i Holstebro. De laver det rigtig godt - og det er altid frisk. Har aldrig fået noget dårlig derfra - og så er det altid super hyggeligt at komme i Restauranten også. De har en stor kinesisk buffet, mongolian barbeque og sushi - så der er noget for en hver smag når hele familien er afsted. (Holstebro har også et andet sted med samme koncept - Restaurant Golden Palace, den kan i øvrigt også anbefales).

Mine yndlings sushi er Nigiri med grillet laks! :) og maki inside-out med stegte rejer i.... Namme nam!



Masser af laks og reje nigiri - og lækre maki ruller med laks, rejer og krabbe :)

Mine yndlings - grillet laks med special sauce, forårsløg og rogn på,
samt lækre inside-out makis med rejer

Min søn synes det så vildt spændende ud hvad vi spiste - så han stjal fluks mine pinde og ville selv igang. Det var priceless! Vi skreg af grin alle sammen.... Der er ikke noget så skønt som børn der efterligner ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar