tirsdag den 15. januar 2013

Adams Ikea #part 2

Så var vi ellers på den igen :) Forrige weekend kørte mine forældre og jeg en smuttur til Aarhus for at ose og hygge. Mine to mænd holdt hygge-far-og-søn-dag derhjemme, og jeg var for første gang siden vi fik bettemanden - på en tur alene med min mor og far. Det var super hyggeligt - vi gik en tur i gågaden, spiste lækker brunch, var i bruuns galleri - og til sidst en tur i IKEA (Off course!!). Det sidste var klart det dyreste - for jeg kan virkelig ikke tage i IKEA og ikke mangle mindst 30 smarte små ting derfra. Og ikke nok med at man normalt var fristet nok i forvejen... når man så får børn, åbner der sig jo et helt nyt behov for alt smart i den afdeling også! Og vanen tro, om han var med eller ej, blev det bettemanden der fik mest med hjem derfra.

Kan virkelig anbefale deres plast serie til børn - det er MEGA praktisk og smart, tåler mikroovn og fryser, og så kan det stables. Smart, smart, smart!





Vi havde allerede de små skåle øverst - og de er perfekte at lave havregrød i microovnen om morgenen, eller til en portion youghurt osv.. Vi er SÅ glade for dem - så derfor købte jeg fluks et sæt bægre, bestik og tallerkner. Alle sæt med seks i - bestikket er seks sæt, og hver sæt koster kun 15,- ! Man har jo nærmest ikke råd til at lade være ;)

Bettemanden er jo ved at være en stor dreng - og store drenge har møbler på værelset ;) Derfor MÅTTE jeg bare købe dette fine blå bord med 2 blå stole til (fås også i hvid og rød) ind til hans seje drengeværelse. Han synes det er super sjovt at gå rundt og bruge stolene som "gang-stativ" i stuen, men nu er de blevet rykket ind på hans værelse. Der står de super fint - og nu er det et rigtig børneværelse efterhånden, og ikke bare et babyværelse.


Det super fine blå bord fra IKEA med stole - og så er det samlet af mig! uden hjælp og næsten uden bandeord ;) (Det er jo ikea!). Sidder allerede og forestiller mig de fine tegninger der skal produceres til mor og far ved det lille bord <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar