søndag den 20. januar 2013

Lad os Sprutte i fællesskab!



Det er klart når man selv blogger - så følger man også rigtig mange andre søde bloggere her i blogland. Jeg følger mange forskellige blogs. Det er alt lige fra mode, kager, madlavning og hækling! Sidst nævnte er grunden til indlæget her :) Faldt over søde Josefines hækle blog - og da jeg så hendes DIY på en hæklet sprutte viste jeg hvad mit næste projekt var! Skæbnen ville så, at dagen efter jeg fik startet, kom dette indlæg fra hende om en sød far der efterspurgte en sprutte til hans for tidligt fødte datter - da de på Neonatal afdelingen i Skejby havde "anbefalet" sådan en. For tidligt fødte bebser er nemlig meget glade for spruttens lange snoede arme - som minder dem om navlestrengen!
Så blev min misssion om en at færdiggøre sprutten til Lillebror i min søde gravide venindes mave pludselig meget vigtigere! Og sørme om dagen efter Josesfine ikke starter en indsamling med sprutter til Skejby! Synes det er et fantastisk initiativ som jeg helt klart vil støtte op om. Derfor skal jeg nu have hæklet endnu en, som kan blive sendt dertil. Måske der sidder flere derude der lige vil fatte hæklepinden og måske give en lille bebse man ikke kender, en tryg start på livet <3 <3 <3 masser af kærlighed fra en mor!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar