torsdag den 10. januar 2013

At være elsket som bamse <3

Jeg har fået en dreng der er kommet i bamse-krammer-alderen... Jo bamser har altid været søde og sjove - men nu er bettemanden altså så gammel at de ikke kun blive smidt lidt rundt med. Han har simpelthen fundet ud af det fanatiske i at give dem en kæmpe krammer :) og det ser fantatisk ud - og mit hjerte smelter over alt den kærlighed han deler ud af! Ikke mindst når præcis denne gamle grå bamse får et stort et af slagsen - den har nemlig tilhørt min lillebror som jeg mistede for 2,5 år siden. Bamsen hedder "Bamserullebarn" og den fulgte ham i tykt og tyndt i rigtig mange år! Hele familien og vennekredsen er bekendt med denne fyr - og den står altså nu i vores hjem og pynter og bringer minder frem sammen med min barndomsbamse.
Når min søn så peger lige så sødt på den, får han lov til at få den over til sig og så ser det sådan her ud <3












Ingen kommentarer:

Send en kommentar