torsdag den 24. januar 2013

Smart i tøjet :)

De derude der har små børn, ved hvor meget rent tøj der er brug for i sådan en lille størrelses garderobe. Da han var spæd, brugte vi overraskende lidt, for han var hverken den store savler, gylper eller tissede igennem. Nu hvor han så er nået Vuggestue/"Jeg vil selv drikke og spise" alderen, kræver det virkelig noget skiftning. Der er ikke noget der holder til at blive brugt to gange uden vask :) Jeg er en lidt midt-i-mellem mor... for jeg kan godt lide lækre ting til ham, og kan også lide nogle "dyre" mærker, men det er simpelthen for dyrt at have en stor garderobe af det. Desuden er jeg nok lidt nærrig, når man står med en t-shirt til 250,- til bettemanden og forestiller sig alle de pletter der kunne nå at komme derpå allerede første gang den blev brugt. Derfor er det super dejligt at Kvickly har et helt fantastisk børnetøjsmærke!! Jeg havde egentlig ikke forestillet mig, at så meget af drengens tøj skulle komme fra et supermarked, men det er virkelig godt, billigt og smart! :) Desuden har jeg en rigtig sød svigerinde der arbejder der, og som er god til at sende en sms når noget bliver sat ned. Der har lige været udsalg - og oven i det havde Kvickly 40% op alt sko og tøj i fredags. Så det var nærmest om at begrænse sig :)

Nye lækre bluser nedsat til 20-40 kr., derudover -40%!
Jeans 50 kr. og jogginbukser 40 kr., derudover -40%!

Busker 40-75 kr. -40%
Bluser 40-60 kr. -40%
Spiderman nattøj 60 kr. -40%

Fede vinterstøvler til næste sæson - sat ned fra 400 til 90kr.! De er super gode - vi har også deres flyverdragt som er testvinder og super god!


Nåede også lige forbi Ønskebørn i min udsalgsjagt, da det havde masser af procenter på tøj :) Og fandt lidt lækre ting fra Name It som også er et af yndlingsmærkerne herhjemme pga. deres lækre kvalitet til okay pris :)

 

Fede jeans og spribet trøje fra Name It til mellem 40-60% rabat... ja tak :)

Tjek lige de fede baglommer på de her jeans :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar