torsdag den 10. januar 2013

Så skete det igen... igen.... igen

De kloge siger det tager ca 14 dage for at fuld-indfører en ny rutine. Jeg når vist aldrig til dag 14 - for de holder altså ikke helt hos mig. Jeg har lovet mig selv - og jer for den sags skyld, op til flere gange at blive bedre til at komme med indlæg. Og gud hvor laver jeg mange indlæg! men desværre kun i mit hovedet, og de når næsten aldrig herind. I December satte jeg et julekalender-agtigt mål med 24 indlæg... host host!!! Det blev vist til en 3-4 stykker tror jeg.

Derfor kommer der lige her - en ny start, nye løfter og denne gang mener jeg det altså ;)

Nytårsfortsæt/ Mine ønsker for 2013:

  • At få blogget noget mere!
  • At blive bedre til at få gjort de ting jeg tænker på jeg skal...
  • At få rørt mig mere - og komme i gang med det dersens Yoga igen...
  • At få et lettere korpus - færre kilo på egen krop tak!
  • At få mere kvalitetstid med min fantastiske søn
  • - og mere kærestetid med min dejlige mand
  • At få et NYT ARBEJDE! Er jo i et vikariat nu, som snart ophører...
  • At komme på en dejlig ferie med mine mænd... trænger man snart til med alt det eftår og vinter man er ved at være igennem...
  • At få gang i hæklenålen igen - og rent faktiks få afsluttet mine projekter!
  • At få pakket alle flyttekasserne ud i huset efter vi flyttede ind i Oktober!!??
  • At få læst flere bøger
  • Mere Maria tid, lange bade, gode cremer og andet JEG har brug for <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar