mandag den 28. januar 2013

Januar status :)

En lille status herfra nu hvor Januar snart lakker mod enden... Hold da op! Tiden flyver godt nok.

  • Bettemand startet med succes i ny vugger - de synes han er lækker og nem, det synes hans mor og far jo også ;)
  • Mindre kilo på egen krop forløber planmæssigt og med succes! FEDT! Altså mindre af det... :)
  • Flere indlæg på bloggen! Ja - det er der... det er indtil videre blevet til hele 12 indlæg i Januar
  • Mere hæklen - tjek! Er næsten færdig med min første sprutte! For en gang skyld tror jeg at jeg bliver færdig - og glad for resultatet :)
  • Ikke så meget krimi-læsning som håbet, men Rom blev jo ikke bygget på 1 dag.
  • Ikke nyt fast job - men en måneds forlængelse af mit vikariat :)

Synes egentlig Januar har været en fin måned :) Den har budt på både tur til Aarhus, Glaskunst-kursus, Udsalg og masser af kvalitetstid med min dejlige familie. Håber Februar bliver lige så skøn, og at der snart er noget af det der såkaldte forår på vej! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar