søndag den 24. februar 2013

Holste-bones

Yaaaaaiiii endelig skete det! Bones åbnede i Holstebro i torsdags - og vi var selvfølgelig med! Min far havde booket bord på åbningsaftenen, og inviteret yndlings (eneste) barnebarnet og datteren (mig) med derned :) Så afsted drog vi, mormor, morfar, Adam og jeg... og vi var spareribs sultne! :)

Vi blev taget rigtig godt imod, og sørget rigtig godt for af både vært og tjenere. Adam fik en børnemenu og der lå børnepose klar på bordet og ballon bundet til stolen. Det bragte stor lykke!! 

Maden skuffede bestemt ikke - salatbaren var frisk, sprød og manglede intet. Ventetiden var nærmest ikke eksisterende, og både spareribs og kylling jeg havde bestilt var virkelig lækker! Jeg er stor fan af Bones, og bestemt ikke mindre efter dette besøg. Synes de klarede deres åbning til UG og de småfejl det blev til, blev taget med smil og sød forstående samtale med gæsterne. Vi kommer gladeligt igen hurtigst muligt!! 

Adam med sin Bones cap :)


Morfar sørger lige for der kommer lidt mad indenbords


Gratis salatbar til børnemenuen bragte glæde :) 


På Bones må man gerne bide af et hel stykke kylling :)


Balloner er bare det bedste og sjoveste!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar