fredag den 15. februar 2013

"Fridag"

Jeg er lige pt imellem to jobs - jeg sluttede mit vikariat i tirsdags og skal først starte det nye sted på mandag. Derfor er jeg lige ledig i tre dage (føles som ferie) og det er altså ret skønt. Det er jo ikke nogen udfordring at gå ledig, når den nye job-kontakt allerede er underskrevet. Så når man har muligheden for at nyde et par dage hjemme, hente sønnen tidligt i vuggestue og få lavet lidt (hæklet sprutte færdig) - så er det altså bare skønt. Det blev også til en god kop varm hoptimist-kakao med flødeskum til mig igår! :) Mmmm...


Til aften kom mine forældre og spiste med - og jeg havde sagt til dem at der var "IKEA" på menuen :) Det vil sige kartoffelmos, flødesauce, kødboller og tyttebær :) Det var rigtig Adam mad som hurtigt røg ned hos ham :) Ikke det store kolonariske eventyr - men ganske almindelig onsdags mad i vestjylland :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar