onsdag den 20. februar 2013

Travlt med travlt på!

Har super travlt i disse dage - travlt med at være mor og kone i weekenden, og alene-mor og ny på arbejde i hverdagene :) De flyver afsted! Mit nye job er SÅ godt! Er allerede glad for at være der og føler mig velkommen, og opgaverne er velkendte.. det er skønt! 

Weekenden fløj afsted! Vi var sammen med vores forældre og bare hinanden. Lørdag stod på spareribs smagsprøver uden for det nye Bones i Holstebro, og derefter kom svigerforældre, svigerinde med mand og børn med hjem til os for at spise frokost - det var så hyggeligt! Om aftenen tog vi ud til mine forældre og spiste lækkert mad, sammen med et hold af mine forældres venner. Vi puttede bettemanden derude, så der var ro til det sidste af maden og desserten, og vi behøvede ikke skynde os hjem.  Det var dejligt - og fik også et par glas vin. 

Mandag startede jeg på mit nye job - og allerede første dag føltes det bare godt og rigtigt :) De var søde, jeg følte mig hjemme, kender deres system og det gik bare som smurt med opgaverne :) Allerede nu efter tre dage - er jeg bare klar til at knokle derudaf! 

Min mors citronsfromage lørdag aften :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar