tirsdag den 5. februar 2013

Movie & Dinner

I lørdags skete der noget sjældent - manden og jeg havde børnefri lørdag aften og nat!  Ikke at vores forældre ikke er gode til at tage bettemanden - for det er de bestemt... men ofte er det jo i forbindelse med sygdom og praktiske årsager. I lørdags var ren lyst og hygge for mine forældre, som tog bettefisen så manden og jeg kunne trave i biffen hånd i hånd og fejre mit nye arbejde! (YYYYaaaiii....!)
Vi bestilte billetter til Jagten - og ved helt ærligt ikke hvad jeg skal skrive af anmeldelse på filmen. Jeg er både ked af at have set den, men synes også det er en film der bør ses af alle. 20 minutter inde i filmen, og med pulsen pumpende af raseri, var manden og jeg lige ved at gå fra salen! Var SÅ arrig og sur over hvor uretfærdig den film er... Det er jo bare godt skuespil, men det gik bare lige ind og triggede noget i mig. Sad skiftevis og var eder rasende og stor tudende! Det var en virkelig god - men helt forfærdelig film. Ved ikke hvordan jeg ellers skal forklare...??

Popcorn og cola skal der til!

Bagefter filmen var ingen af os faktisk sultne, og vi viste slet ikke lige hvad vi gad. Aftenen var ung endnu da vi havde været til den tidlige forestilling (man er vel småbørnsforældre) - og vi besluttede os til sidst for at kører forbi Cook's og tage noget med hjem. Da vi så stod dernede, blev vi alligevel fristet til at komme ind og sidde og spise. Så det gjorde vi :) Manden fik pasta med rejer - men mente slet ikke den var halv så god som min (og jeg vil give ham ret). Jeg selv fik en blanding af fem forretter - da en tung pizza ikke lige lokkede. Tallerknen består af Tzaziki, Rejecocktail, Börek, indbagte rejer og lufttørret oksefilet med ruccola og parmesan på. Dertil en godt hvidløgsbrød med ost i.... MMm... Det smagte til gengæld skønt! :)

Anretning med 5 små forretter og hvidløgsbrød on-the-side

Ingen kommentarer:

Send en kommentar