mandag den 11. februar 2013

En skøn weekend :)

Endnu en weekend er gået med lynets hast! Når man undværer sin mand mandag til fredag - så skal man altid nå så meget i weekenden. Ikke nødvendigvis tyve forskellige planer og aftaler - men man skal nå en hulens masse "være sammen" og slappe af, og være familie på meget kort tid. Fredag aften hyggede vi os med god mad og holden i hånd i sofaen, mens vi så x factor (hvorfor synger de ikke nogle sange man kender længere???). Lørdag lavede vi nogle småting derhjemme, legede løve og var i byen og handle. Da vi kom hjem igen blev der masse produceret Mette Blomsterbergs pandekager i køkkenet, og der blev sat flæskesteg i ovnen. Svigerforældrene kom nemlig og spiste lørdag aften. Menuen stod på flæskesteg med det hele, og pandekager med vanille is til dessert... og rødvin! Ih hvor jeg glædede mig til et godt glas rødvin - det var skønt!

Der laves pandekager en masse på pandekage-pladen :)


Flotte lækre pandekager... fantastisk opskrift i øvrigt.


Flæskestegen hygger sig i ovnen, overvåget af steg-mester Heino


Det færdige resultat.... nøj det var godt!
Lige præcis længe nok siden jul, til at det bare være tiltrængt.

Søndag stod den på morgenhygge med mig selv, mens sønnen lige var puttet til formiddagslur, og manden sov længe. Så kunne man lige nå en morgen-latte og se lidt TLC uden afbrydelser. Vejret var skønt, så det blev også til en gå tur i solen, med racer-kælk og det hele :) Dagen blev afsluttet med et besøg hos mine forældre, manden blev sat på bussen til Frederikshavn til endnu en uges kursus, og Adam og jeg hyggede med aftensmad hos mine forældre inden vi vendte hjem, og lillemanden skulle i seng. Et par timers alene tid blev brugt på et langt varm bad - og Glee sæson 4 på Mac'en inde i sengen <3

Latte, blødkogte æg og knækbrød :)


Far og søn går en lille søndagstur i det friske vejr


Bettemanden er godt kørende...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar