fredag den 1. marts 2013

København - to do list

Om lidt skal manden og jeg til København - over til byen der har været vores hjem de sidste tre år og det bliver et glædeligt gensyn. Jeg savner byen og det kan kun blive en god weekend! Desværre har man altid ALT for lidt tid når man sådan er afsted... Men hvis jeg nu skulle se bort fra tiden (og budgettet) og bare skrive de ting jeg gerne ville derovre så ser det således ud:


  • en tur i Samadhi spa (massage efterfulgt af en tur i boblebad)
  • frokost på Cafe Gl. Torv (Mmm deres mørbradbøf eller stjerneskud)
  • middag på El Tapeo med et par glas vin og sangria
  • drinks på klaptræet eller et andet sted
  • BARESSO
  • brunch/frokost på Cafe Norden - og deres kager!!
  • forbi Nespresso og få fyldt mit kaffelager op
  • Shopping i Fields
  • Dase tid i badekaret på hotellet
  • en tur hånd i hånd op gennem strøget
  • inspirations snuse tur i Torvehallerne
  • Se veninder og mødregruppen

Det er slet ikke alle ting vi skal, eller har arrangeret. Tiden er der bare ikke... I må få en følgetong på hvad vi nåede efter næste weekend... samt billeder af min fine kongeblå gallakjole - for det er jo derfor vi skal derover. Det årlige kadetbal på Søværnets Officersskole - med tre retter, gallakjole, lancier og meget andet. Det bliver fantastisk!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar