fredag den 22. marts 2013

Min lille Supermand!

Da jeg så disse på H&Ms hjemmeside - viste jeg at Adam bare MÅTTE eje en af dem. Havde faktisk puttet dem begge i indkøbskurven på deres hjemmeside, men fortrød alligevel sammen med de andre ting jeg drømmende havde fået smidt deri. 
Skæbnen ville dog at da vi her til eftermiddag var inde og hente manden på stationen, og var en tur i Nørreportcentret - så kom vi jo lige forbi H&M :) Måtte lige rode drengeafdelingen igennem og se om de nu var så fine i virkeligheden som på billedet. De havde desværre ikke Batman - men Supermand hang der... og han blev fluks hevet med hjem til bettemanden :) Han ved godt nok ikke hvem Supermand er, men håber han synes den er sjov, og at han kan bruge den så længe at kappen bliver sjov at lege rundt med :) Om ikke andet kan jeg jo nyde den skønne syn af ham i den <3




Ingen kommentarer:

Send en kommentar