lørdag den 16. marts 2013

At fejre farmand <3

Sidste lørdag da manden og jeg var i København fyldte han hele 28 år! Det var en dejlig dag, men blev ligesom enig med mig selv om i uges løb at han ikk var blevet fejret nok :) Adam var der jo ikk - og kan far have fødselsdag uden sønnen? Så Adam og jeg igang med homemade gave - og få inviteret forældre, svigerforældre og oldemor til overraskelses-fødselsdags-kaffe fredag eftermiddag når manden kom hjem fra kursus. Jeg havde en fridag igår - så bassen og jeg hyggeputtede hele morgenen og så kom han i vuggestue :) imens blev der til høj musik - gjort rent, dækket bord, hejst flag og bagt! Jeg lavede min FØRSTE roulade - og den blev altså ret god når jeg selv skal sige det :) der skulle selvfølgelig også være lagkage - og det var et trip Down memorylane med en ægte rutebils-lagkage som min bror og jeg altså fik på vores fødselsdag som børn. Manden blev overrasket og rigtig glad og vi hyggede os rigtig. I får lige en "opskrift" på lagkagen senere :) først lidt billeder...








Ingen kommentarer:

Send en kommentar