søndag den 20. februar 2011

Jeg elsker chokolade...

... specielt god chokolade. Derfor valgte min dejlige kæreste at overraske mig på Valentinsdag med to luksus chokolade æsker fra "Ro chokolade". Jeg ville aldrig selv været gået forbi dem og havde købt noget... både fordi det er dyrt, og ligger i NV.... men manden faldt altså over dem på en af de smarte tilbudssider for ting/oplevelser i Kbh. (Downtown, sweetdeal osv.) - og købte et gavekort til mig.

Jeg var så ude og hente mig lækre chokolade i denne uge - og hvilken lækker lille forretning at komme ind i. det hele er håndlavet og virkelig kvalitet. Bare emballagen er lækker.... virkelig gennemført. Kom derfra med to ækser. Den første med disse lækre frugt ganacher - med smag af solbær, orange, hindbær og lime... mmmm....

Her en lækker lime ganache med hvid chokolade skal.
De flotte æsker fra ro...

Flere frugt ganacher.... mine yndlings er hindbæren og orangen.

Et sidste billede af begge æsker.
De andre håndlavede firkanter er med nougat, karamel og mint.
Nam nam nam....



Ingen kommentarer:

Send en kommentar