søndag den 13. februar 2011

Lørdag eftermiddag :)

Lørdag for mig er afslapning, hygge og rutiner. De to vigtigste er træning og Baresso. Har sagt det før og siger det igen... elsker Baresso! Manden og jeg var til en times Thai Bo i den lokale fitness lørdag middag, hvorefter vi gik på vores favorit sted i Amagercenteret og fik frokost. Vi sluttede vores lille tur af med et par timer i en sofa på Baresso. Heino med sin sædvanlige Gelatte med flødeskum og krymmel, og jeg med en stor Chai Chino og en lækker cookie. Hver vores bog og med fødderne oppe. Det er derfor jeg elsker ham så højt.




Jeg blev i øvrigt færdig med min bog af Julia Lahme - "Hvor lagde jeg babyen?". Mit næste projekt lå allerede klar - nemlig den for nylig filmatiserede bog "Spis, Bed, Elsk". Jeg må simpelthen finde ud af om den er så fantastisk som folk påstår....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar