tirsdag den 8. februar 2011

Josephine

Tillykke.... :) til mig, til Heino, til Helene og Thomas - og hele vores famlie....

Idag har Helene nemlig født en dejlig velskabt pige der skal hedde Josephine :) Det er gået super hurtigt - selvom hun var sat til i lørdags. Hun fik veer i morges og her til middag kunne svigerfar så berette at nu var det lille vidunder kommet til verden :)
Jeg glæder mig rigtig meget til at møde lille Josephine og prøve at få hende i mine arme.... jeg håber jeg får lidt kriller i maven selv.... man har jo lov at drømme :)
Heino og jeg har købt denne lille lækre ting til hende i H&M - mest fordi jeg tænkte hun nok fik så meget lyserødt.... min mor har købt noget i lilla - efter at have tænkt akurat samme tanke. Man er ikke mor og datter for ingenting ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar