søndag den 20. februar 2011

Afdelingsmøde

I torsdags havde vi afdelingsmøde på arbejde. Vi er 4 i vores afdeling inkl. min chef (plus en praktikant) - så jeg tænkte at vi skulle hygge os. Lagde derfor vejen forbi Agnes Cupcakes i Sværtegade for at hente søde forsygninger til mødet.

Jeg købte syv lækre cupcakes, så Heino og jeg kunne nyde en hver onsdag aften - og jeg derefter kunne tage de resterende med på arbejde. Tallerknerne blev næsten slikket bagefter - og var et kæmpe hit hos mine søde kollegaer.

Agnes cupcakes er søde, luftige og smager af noget. Cupcakes kan godt blive ret trivielle og bare smage af vanille og sukker.... men de her.... MMmmm... det smager rent faktisk af det de lover og meget mere.

Bliv fristet på www.agnescupcakes.dk





Ingen kommentarer:

Send en kommentar